A látássérült emberek érdekeinek védelméről

Látássérült vagyok - én is itt vagyok

Látássérült vagyok - én is itt vagyok

Boldog új évet kívánni fenekekkel?

2019. január 01. - letblog

Nem szeretnék újra és újra ugyanahhoz a szervezethez visszatérni, gondolkodtam is sokat ezen a bejegyzésen, viszont akkora a felháborodásom, hogy nem tudom visszatartani. Az általam mostanában sokat bírált szervezet vezetői ugyanis jó megoldásnak gondolták fenekekkel és hátat fordítva BUÉK-olni....

A kép a honlapon és a facebook-oldalon is megjelent, onnan töltöttem le:

kamerafele_kameranakhattal.jpg

Az arcokat és a fej egyéb részleteit kitakartam, hogy amikor esetleg majd vállalhatatlannak érzik a képeken szereplők ezt az egészet, ne kelljen innen is letörölni.

A képhez írt szöveg szerint az egyesület vezetése látható, ezt több forrásból is megerősítették mások is.

A kép igazából kettő kép egyben. Az első részleten a négy vezető közül három mikulásos sapkában áll és mindenki mosolyog a kamerának, felettük a BUÉK! felirat. A második képen pedig hátat fordítanak, ez a kép elnevezése is: kamera felé, kamerának háttal. Az egyik ember a képeken kissé oldalt néz, látni vélem a mosolyt az arcán. Amikor este és ma reggel megmutattam embereknek, mindenki azt mondta a képre, hogy a feneküket fordítják a kamerába. Én kissé megengedőbb vagyok, hátat fordítanak a kamerának.

Az is látszik jelenleg a honlapon, hogy a kép már legkésőbb december 23-án be lett állítva, vagyis ez egy tervezett, tudatos kampány része. Valahol, valakik úgy érezték, hogy jó ötlet hátat fordítva (esetleg fenekekkel?) boldog új évet kívánni!

Nem tudom mi a kép üzenete és a célja, de akiknek mutattam, azok kivétel nélkül sértőnek és tiszteletlennek érzik. Én is felháborodtam rajta. Mivel a képhez semelyik fórumon nem írtak kiegészítést, így az olvasókra, látogatókra bízzák az értelmezést.

Hát... kedves kreatív team és kedves vezetés; gratulálok!

A blog látogatóinak köszönöm a 2018-as látogatásukat és nagyon boldog és sikeres évet kívánok!

Legközelebbi bejegyzéseimben új vizekre evezünk. A fogyatékos emberek segítését célzó programok és a látássérült szervezetek ebben való szerepvállalása lesz a nagy téma. Miként a blog alapítói is jelezték, különbség van a látássérült szervezetek érdekeinek a védelme és a látássérült emberek érdekeinek a védelme között. Ez lesz a fókuszban és nagyon érdekes, izgalmas, fontos projektek kerülnek majd megvizsgálásra. Kiknek segítenek igazán? Hogyan élték meg az érintettek?

A blog alapítói által felvetett buszos kérdést is körbejártam, lesz tehát majd szó a látássérültek buszos közlekedéséről is, ahol ismét kiderül, hogy ami nekünk, látássérülteknek jó, az mindenkinek jó és ami nekünk előnytelen, az mindenki másnak is a kárára van. 

Tehát tartsatok velünk 2019-ben is, mi nem fordítunk nektek hátat!

A bejegyzés trackback címe:

https://kuksik.blog.hu/api/trackback/id/tr3914526178

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása