A látássérült emberek érdekeinek védelméről

Látássérült vagyok - én is itt vagyok

Látássérült vagyok - én is itt vagyok

Keserédes évfordulónk

2019. szeptember 09. - letblog

Első születésnapunkhoz értünk. Mit értünk el egy év alatt? 

birthday.jpg

A képen egy születésnapi torta van, rajta egy egyes szám, ami az első születésnapra utal. A kép Mohammad Danish munkája, hálásak vagyunk, hogy használhatjuk!

Nem nagyon szeretem a születésnapokat és évfordulókat az ünneplésre használni, mert akaratlanul is elkezdi magát fényezni az ember és a nulla eredményt is képes felnagyítani. Sokkal inkább szeretem a saját születésnapjaim és az általam is megtartott évfordulókat arra használni, hogy visszatekintsek és bíráló szemmel nézzem meg mit is értem el.

Ezzel a bloggal alapvetően könnyű a helyzetem, mert véletlenül sem tudok belefeledkezni az öntömjénezésbe és az eredményeinket túlértékelni. Miközben ezen a bejegyzésen gondolkodtam, akkor jöttem rá, hogy életem első olyan évfordulója, amikor ennyire biztosan védve vagyok a túlértékeléstől.

Ez a blog egy éve indult el és valamivel később csatlakoztam a szerzői-kutatói csapathoz. Azt gondoltam akkor, hogy nagyon sok mindent el lehet érni ügyek közzétételével és amit más területen el lehetett érni, azt majd ezen a területen is gyerekjáték lesz megugrani.

Ez a blog (vagyis az egyes bejegyzései) jó pár helyen megfordultak, jó pár helyen téma volt, olyan "magaslatokig" is eljutottunk, amire nem nagyon számítottam. Aztán elborított minket a beküldött ügyek sokasága, melyeket hiába kezdtünk el rendszerezni, feldolgozni, elmaradtak a látható eredmények. 

A magam részéről azt tudom csak ígérni, hogy a sok elvégzett munkából legalább heti egy bejegyzés születni fog. Továbbra is a látássérült embereket és érdekeiket tartva a szemem előtt, kifejezetten törekedve arra, hogy olyan anyagok szülessenek, melyek tartalma és hitelessége ellenőrizhető.

Ahol csak benne volt a kezem valamiben, mindig az volt a célom, hogy aki elolvassa az anyagokat, az maga is utána tudjon járni a közölt információknak. Szeretem azt kérni, hogy aki olvas, ne fogadja el amit leírok, hanem önmaga is ellenőrizze le, járjon utána. Ehhez azonban olyan anyagokat kell készíteni, amelyek megadnak ehhez minden szükséges támpontot. Életemben ez a második olyan csapat, ahol ugyanez a hozzáállás az elfogadott. Akkor fogok majd örömmel második évfordulót ünnepelni, ha el tudunk jutni odáig, hogy a második évfordulón legalább újabb 30 ilyen bejegyzést tudhatunk majd a hátunk mögött.

A bejegyzés trackback címe:

https://kuksik.blog.hu/api/trackback/id/tr7614809386

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása